Thursday, October 21, 2010

Tegemised lähiajal

JÄRGMISE NÄDALA TEEMA - MINA ISE.

* PALUME NENDEL, KELLEL EI OLE VEEL ÜHTEGI PILTI LAPSEST KASVUMAPIS, TUUA JÄRGMISEKS NÄDALAKS LAPSE PILT.

Palun korrake kodus üle andmed enda kohta - perekonnanimi, elukoht, pereliikmete nimed.


* KOLMAPÄEVAL S.O. 27. OKTOOBRIL HELKURITE NÄITUS.
PALUN VÕTA KAASA HELKUREID.


NOVEMBRIKUU I nädala teema - Mina ja minu pere.

•Kellel ei ole veel kasvumapis perepilti, palun tooge perepilt või pereliikmete pildid.


II nädala teema- Mina ja minu isa.

Isa! Palun räägi lapsele, mis tööd sa teed. Võimalusel ka ametinimetus.


Reede, 12 novembri, õhtupoolikul ootame isasid lasteaeda!
(kellaaja teatame lähipäevil)


III- IV nädal – Mina ja minu kodu.
Räägime erinevatest kodumajadest, kodustest toimetustest, kodumasinatest.


25. november on KADRIPÄEV.
Palume selleks päevaks otsida lapsele selga KADRIRIIDED.

No comments:

Post a Comment